Motivatie tips

Motivatie dips?

Iedereen heeft er in meer of mindere mate last van: Even geen zin om te trainen. Hier een aantal tips om nooit meer een excuus te hebben om een training over te slaan:

  1. Door weer en wind trainen geeft je pas echt een gevoel dat je een prestatie hebt geleverd: jij bent een bikkel en overwint de elementen.
  2. Je voelt je altijd lekkerder na, dan voor de training
  3. Pittige trainingen zijn goed voor je figuur en gezondheid
  4. De concurrentie zit niet stil
  5. De sportschool is duurder (en drukker)
  6. Doorbreek de sleur: Pak eens een ander rondje dan het standaard parcours ( Een andere ondergrond is ook wel eens lekker en je traint andere spiergroepen)
  7. Kies een voor jouw leuk hardloopevenement in, dat 1 a 2 maanden later plaats vind. Spreek met vrienden af,  en zet je voornemen (met doelstelling) op social media. Niet motiveert meer dan naar een doel toe te werken
  8. Je krijgt er weer extra energie en een fris hoofd van
  9. In de zon krijg je ook nog een lekker kleurtje
  10. Een pittige training houdt je slankt of laat je die extra kilo’s kwijtraken
Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s